понедельник, 26 декабря 2016 г.

Проект "Годинник"

Алгоритми з повторенням. Анімація створених об'єктів.

Загальний вигляд проекту




Етапи виконання

1. Створити об'єкт "ОЧІ" і надати йому ще три образи




2. Створити об'єкт "ГОД" (годинникова стрілка) і надати йому ще три образи



3. Створити об'єкт "ХВ" (хвилинна стрілка) і надати йому ще три образи



Ці об'єкти створюємо самі в графічному редакторі Scratch

4. Задаємо фон сцені



5. Пишемо скрипти для кожного об'єкту:
"ОЧІ" 

"ГОД" 

"ХВ" 

6. Перевіряємо роботу програми.

Ідея проекту запозичена тут https://goo.gl/zdWwvs (Завдання 2), і там можна взяти приклад оформлення.

Завдання для допитливих

Змініть проект так, щоб стрілки годинника рухалися плавно.

Комментариев нет:

Отправить комментарий