Алгоритми з повторенням. Анімація створених об'єктів.
Загальний вигляд проекту
Етапи виконання
1. Створити об'єкт "ОЧІ" і надати йому ще три образи2. Створити об'єкт "ГОД" (годинникова стрілка) і надати йому ще три образи
3. Створити об'єкт "ХВ" (хвилинна стрілка) і надати йому ще три образи
Ці об'єкти створюємо самі в графічному редакторі Scratch
4. Задаємо фон сцені
5. Пишемо скрипти для кожного об'єкту:
"ОЧІ"
"ГОД"
"ХВ"
6. Перевіряємо роботу програми.
Ідея проекту запозичена тут https://goo.gl/zdWwvs (Завдання 2), і там можна взяти приклад оформлення.
Завдання для допитливих
Змініть проект так, щоб стрілки годинника рухалися плавно.
Комментариев нет:
Отправить комментарий